Obowiązek gromadzenia informacji o przepracowanym czasie
Nowoczesny system Rejestracji Czasu Pracy
Poniedziałek, 24 stycznia 2022
Ewidencja czasu pracy w ramach umowy zlecenie
Rejestracja i planowanie czasu pracy w systemie Etatomierz

Prowadzenie ewidencji czasu pracy jest obowiązkiem każdego przedsiębiorcy, nawet wówczas gdy zatrudnia tylko jednego pracownika. Przepisy prawa dopuszczają dwie formy gromadzenia i przechowywania informacji o przepracowanych godzinach: papierową i elektroniczną.
Czy obowiązek prowadzenia ewidencji godzin pracy obowiązuje także w przypadku umowy zlecenie?
Od roku 2017 każdy Zleceniodawca objęty jest obowiązkiem ewidencjonowania czasu pracy przeznaczonego na wykonywanie czynności określonych w zawartej umowie zlecenie.
W takich przypadkach świetnie sprawdzi się elektroniczny system ewidencji czasu pracy. Nowoczesne aplikacje RCP to zestawy zaawansowanych narzędzi, które usprawniają proces i automatyzują zadania kadrowe.
Etatomierz spełnia wszystkie wymagania nowoczesnej ewidencji, a dodatkowo pozwala zaplanować i rozliczyć czas pracy.
Zobacz inne