Ewidencja czasu pracy
Jak działa nowoczesny system RCP
Wtorek, 28 września 2021
Ewidencja godzin pracy w Twojej firmie - z jakich rozwiązań możesz skorzystać?

Skrupulatne prowadzenie ewidencji czasu pracy jest ważnym elementem w procesie zarządzania firmą. Istotne jest, aby w odpowiedni sposób rejestrować, jak również gromadzić dane dotyczące przepracowanych godzin.
Nowoczesny system Rejestracji Czasu Pracy, powinien ulepszyć politykę kadrową w przedsiębiorstwie. Istotną kwestią jest dopasowanie produktu do indywidualnych preferencji, w tym zapewnienie możliwości generowania różnorodnych raportów oraz narzędzi do sprawnego planowania pracy.
Ewidencja godzin pracy w nowoczesnej firmie
Właściwy system ewidencji godzin pracy w znaczny sposób przyczyni się do sprawniejszego działania firmy. Ważne, żeby zawierał w sobie innowacyjne funkcje, które usprawnią proces ewidencji czasu pracy:
- możliwość wygenerowania
różnych raportów;
- rozbudowana automatyzacja;
- nowoczesne narzędzia do
planowania czasu pracy;
- różnorodne metody ewidencji godzin
pracy;
- obsługa e-wniosków
urlopowych.
Ewidencja godzin pracy dotyczy także pracowników, którzy pracują poza siedzibą firmy – w terenie lub w trybie zdalnym. System Etatomierz umożliwia rejestracje i rozliczanie zdalnego czasu pracy. Dla osób pracujących z domu przygotowana jest dedykowana platforma za pomocą której użytkownik – logując się na indywidualne konto samodzielnie dokonuje ewidencji godzin pracy. Natomiast dla pracowników wykonujących obowiązki w terenie, przemieszczających się, istnieje opcja dostarczenia mobilnego systemu RCP.
Ewidencja godzin pracy
- umowa zlecenie
System Ewidencji godzin pracy świetnie sprawdzi się w firmie, która zatrudnia swoich pracowników na podstawie różnych umów. Aplikacja RCP pozwala nadać konkretnej osobie szczególne uprawnienia, co pozwoli skutecznie rejestrować i rozliczać przepracowany czas. Ewidencja godzin pracy umowa zlecenie może polegać na odbiciu na czytniku początku i końca pracy. System przeliczy czas spędzony w firmie i przekaże operatorowi informacje potrzebne do rozliczenia. Ewidencja godzin pracy (umowa zlecenie) to także:
- możliwość sprawdzenia, który z pracowników jest obecny w pracy;
- opcja automatycznego
generowania planu pracy;
- możliwość zdalnej
rejestracji czasu pracy;
- opcja składania e-wniosków
urlopowych.
Zobacz inne