Rejestracja czasu pracy v2

System RCP w Twojej firmie

Środa, 17 września 2014

Rejestracja czasu pracy

zegar elektroniczny

Zapewne pierwszy raz spotykasz się z określeniem „rejestracja czasu pracy”. W celu rozwiania Twoich wątpliwości, postaram się w najbardziej przystępny sposób opisać, na czym polega ten proces. Otóż, rejestracja czasu pracy to zestaw środków, które mają na celu kontrolowanie obecności, spóźnień i pracy Twoich pracowników. Takie urządzenia cieszą się obecnie ogromną popularnością wśród pracodawców, ponieważ pozwalają na kontrolę swoich pracowników. Być może słowo „kontrola” budzi pejoratywne skojarzenia, jednak rejestracja czasu pracy jest potrzebna i pełni wiele pozytywnych funkcji. Takie systemy przede wszystkim usprawniają pracę firmy i pozwalają na szereg oszczędności związanych z zatrudnianiem dodatkowego personelu. Ponadto rejestracja czasu pracy pozwala zachować bezpieczeństwo oraz ochronę danych i mienia.

Ten proces pozwala też na weryfikowanie spóźnień i zwiększenie dyscypliny wśród pracowników. Podstawowe elementy systemu rejestracji czasu pracy to: centrala systemu, karty, breloczki identyfikujące pracowników, komputer z oprogramowaniem, zasilacz z baterią i czytnik kart. Żyjemy w czasach, w których czas to pieniądz. W związku z tym, aby odpowiednio zarządzać czasem swoich pracowników, warto postawić na działania, które taką pracę polepszą i uczynią wydajniejszą.



Zobacz inne