System RCP „Na biurko”
Środa, 24 maja 2017
System RCP „Na biurko”
Elektroniczne systemy rejestracji czasu pracy to idealny sposób na pozbycie się zbędnych stosów dokumentów oraz umożliwienie do nich o wiele szybszego i wygodniejszego dostępu. Najnowszy z nich, system RCP DIY, posiada wiele zalet i należy do najprostszych spośród wszystkich dostępnych. Jakie posiada właściwości?
Brak problemów z instalacją
Prosta instalacja zdecydowanie odróżnia go od innych systemów. Jednym z jego plusów jest możliwość wdrożenia go w firmie samodzielnie, poprzez umieszczenie w punkcie, w którym pracownicy będą dokonywali rejestracji. Można go uruchomić poprzez wpięcie kabla komunikacyjnego w gniazdo USB komputera, a następnie proste zainstalowanie oprogramowania. Taki sposób pozwala na kontrolę czasu pracy w trybie online.
Łatwe korzystanie
Każdy pracownik, w zależności od tego, czy rozpoczyna czy kończy pracę, rejestruje moment swojego wejścia/wyjścia poprzez przyciśnięcie jednego z dwóch klawiszy funkcyjnych. Po odczytaniu odcisku jego palca, urządzenie, za pomocą komunikatu głosowego, może potwierdzić jego osobę słowem dziękuję albo poprosić o ponowną próbę weryfikacji.
Licencja Etatomierz START
Decydując się na system RCP DIY, możemy również skorzystać z licencji na oprogramowanie Etatomierz w wersji START, dzięki czemu zarządzenie czasem pracy i raportowanie go w postaci wydruków i różnych formatów nie będzie stanowiło żadnego problemu.
Niedoskonałość systemu "na biurko"
Ze względu na komunikację USB, w systemie może pracować tylko jedno urządzenie, które musi znajdować się w pobliżu komputera w trybie online. W przypadku tego ograniczenia, rozwiązaniem jest skorzystanie z rejestracji offline, przy użyciu zasilacza kostkowego. Zapisane w pamięci urządzenia dane można pobrać poprzez podłączenie go do laptopa.
Prosta instalacja, szybka rejestracja, to coś, co cechuje system RCP DIY.
Zobacz inne