System RCP „Na biurko”

Rejestracja w systemie RCP w uproszczonej formie

Środa, 24 maja 2017

System RCP „Na biurko”

System RCP "na biurko"

Elektroniczne systemy rejestracji czasu pracy to idealny sposób na pozbycie się zbędnych stosów dokumentów oraz umożliwienie do nich o wiele szybszego i wygodniejszego dostępu. Najnowszy z nich, system RCP DIY, posiada wiele zalet i należy do najprostszych spośród wszystkich dostępnych. Jakie posiada właściwości?

Brak problemów z instalacją

Prosta instalacja zdecydowanie odróżnia go od innych systemów. Jednym z jego plusów jest możliwość wdrożenia go w firmie samodzielnie, poprzez umieszczenie w punkcie, w którym pracownicy będą dokonywali rejestracji. Można go uruchomić poprzez wpięcie kabla komunikacyjnego w gniazdo USB komputera, a następnie proste zainstalowanie oprogramowania. Taki sposób pozwala na kontrolę czasu pracy w trybie online.

Łatwe korzystanie

Każdy pracownik, w zależności od tego, czy rozpoczyna czy kończy pracę, rejestruje moment swojego wejścia/wyjścia poprzez przyciśnięcie jednego z dwóch klawiszy funkcyjnych. Po odczytaniu odcisku jego palca, urządzenie, za pomocą komunikatu głosowego, może potwierdzić jego osobę słowem dziękuję albo poprosić o ponowną próbę weryfikacji.

Licencja Etatomierz START

Decydując się na system RCP DIY, możemy również skorzystać z licencji na oprogramowanie Etatomierz w wersji START, dzięki czemu zarządzenie czasem pracy i raportowanie go w postaci wydruków i różnych formatów nie będzie stanowiło żadnego problemu.

Niedoskonałość systemu "na biurko"

Ze względu na komunikację USB, w systemie może pracować tylko jedno urządzenie, które musi znajdować się w pobliżu komputera w trybie online. W przypadku tego ograniczenia, rozwiązaniem jest skorzystanie z rejestracji offline, przy użyciu zasilacza kostkowego. Zapisane w pamięci urządzenia dane można pobrać poprzez podłączenie go do laptopa.


Prosta instalacja, szybka rejestracja, to coś, co cechuje system RCP DIY.


Zobacz inne