Platforma WEB – Manager
rejestracja czasu pracy na komputerze

Poznaj aplikację dla systemu RCP. Pracuj na komputerze, smartfonie i tablecie!

Wtorek, 29 maja 2018

Platforma WEB – Manager – rejestracja czasu pracy na komputerze

Rejestracja czasu pracy na komputrze

Platforma Web – Manager adresowana jest do osób koordynujących pracę innych i sprawujących pieczę nad systemami RCP w firmie. Rozwiązanie to umożliwi dostęp do rejestracji czasu pracy na komputerze, telefonie czy tablecie. W łatwy i szybki sposób możemy przeanalizować interesujące nas dane, dotyczące konkretnego pracownika, grupy podwładnych czy całego działu. Poznaj pozostałe zalety Platformy WEB – Manager, która skutecznie wesprze Twoją codzienną pracę kierowniczą.

Platforma WEB – Manager posiada wiele zalet. Dzięki niej mamy dostęp do szerokiej bazy danych na temat pracy naszych podwładnych. Informacje są aktualizowane na bieżąco, bez problemu też wygenerujemy raport prezentujący szczegółowe zestawienie. Dzięki tej aplikacji szybko i wygodnie prześledzisz ewidencję czasu pracy konkretnego pracownika, porównasz ją z innymi, poznasz przyczynę ewentualnej absencji itp.

Raport informacji

Platforma WEB – Manager umożliwia szybkie i proste generowanie raportów zawierających interesujące nas dane. W kilka sekund dowiemy się, gdzie obecnie przebywają pracownicy i których miejscach spędzają najwięcej czasu. Aplikacja jest zsynchronizowana z systemem kontroli dostępu, dzięki czemu pokazuje wszelkie działania podjęte przez podwładnych. Sprawdzimy również, kogo nie ma w pracy i dlaczego, poznamy także stan osobowy kadry nawet, jeśli nie ma nas obecnie w firmie.

Łatwy i szybki dostęp do danych

Raporty tworzone przez platformę WEB – Manager można dowolnie modyfikować, w zależności od osobistych preferencji, dzięki temu nie jesteśmy zalewani nadmiarem informacji, ale precyzyjnie wyłuskamy informacje, które są nam potrzebne w danym momencie. Raporty są przejrzyste, czytelne, a do tego można je dowolnie personalizować tak, by przedstawione na nich treści były jak najbardziej przystępne dla odbiorcy.

Wygoda w każdym miejscu

Aplikacja pozwala monitorować rejestrację czasu pracy na komputerze, tablecie lub smartfonie. Oznacza to, że potrzebny raport wygenerujesz nawet, znajdując się poza biurem. Nie potrzeba do tego zaawansowanych technologii, najprostszy smartfon bez problemu poradzi sobie z obsługą platformy.

Wsparcie w codziennej pracy

Nasza aplikacja to idealne uzupełnienie systemów rejestracji czasu pracykontroli dostępu. Dzięki niej szybko i łatwo dotrzesz do interesujących Cię danych. Platforma skonstruowana jest w sposób intuicyjny, posiada wygodną wyszukiwarkę i cechuje się szybkością oraz precyzją działania. Gwarantuje to bezproblemową pracę w każdych warunkach, błyskawiczny dostęp do każdej informacji oraz kompleksowe monitorowanie poczynań pracowników.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat platformy WEB – Manager i korzyści płynących z jej użytkowania dla Twojej firmy, skontaktuj się ekspertami BioSys, którzy z chęcią odpowiedzą szczegółowo na każde Twoje pytanie.


Zobacz inne